Marketingdoel realiseren met agrarische data
De marketingstrategieën worden weer opgesteld, maar hoe worden deze doelen verwezenlijkt? Prosu biedt inzicht.... Lees verder
De marketingstrategieën worden weer opgesteld, maar hoe worden deze doelen verwezenlijkt? Prosu biedt inzicht.... Lees verder
Iedereen maakt gebruik van Google. Om ervoor te zorgen dat haar gebruikers optimaal geholpen worden, blijft Google zich continu ontwikkelen. Zo vindt er in 2021 een aantal veranderingen plaats omtrent het algoritme van Google (bron: Frankwatching). Deze... Lees verder
Nu het jaar 2020 haar einde nadert, starten de marketeers met het schrijven van hun marketingplannen voor het nieuwe jaar. Maar hoe gaat 2021 er uit zien? Daar is nog mede door de coronacrisis veel onzekerheid over. Door de onzekerheid moet u rekening houden... Lees verder
Een belangrijk aspect van marketingcampagnes is om op te vallen. Om de kalvermelk bij de melkveehouders onder de aandacht te brengen, heeft een veevoedingsproducent hiervoor een langdurige opvallende campagne ingericht. De campagne leverde 341 afspraken op... Lees verder
Uit onderzoek blijkt dat 43% van de agrariërs voordeel ervaren van bedrijven in de agribusiness, die data over hen en hun bedrijf verzamelen. Maar hoe verzamelt u deze... Lees verder
Welke ambitieuze doelstellingen heeft u samen met uw collegas voor 2020 gesteld? Om deze doelstelling te bereiken zijn verschillende campagnes nodig. U stuurt een e-mailing, adverteert op Facebook, plaatst nieuwsberichten, etc. Maar is dit ook de beste... Lees verder
Voor veel marketeers staat de maand december, ook wel bekend als de feestmaand, in het teken van de puntjes op de i zetten in het marketingplan voor 2020, maar vergeet dit jaar niet uw (potentile) klanten fijne feestdagen te wensen. Een kerstgroet kan... Lees verder
Wellicht ziet u zelf ook steeds vaker dat het mogelijk is om contact op te nemen met een bedrijf via WhatsApp. Ook zijn er voor u kansen om in contact te komen met agrarirs via WhatsApp. Kortom, het is tijd om te appen met uw (potentile)... Lees verder
Een kenmerk van een doelstelling is dat hij ambitieus moet zijn. Daar weten ze bij De Eendracht alles van. In 2014 stelden zij zich namelijk ten doel om de veevoerverkoop binnen vijf jaar te vergroten met 150%. Om deze doelstelling te behalen, had De... Lees verder
Prosu Databased Marketing is de specialist in het ondersteunen van de databased marketing van de agribusiness, beursorganisatoren en overheidsinstanties richting prospects. Dit doen we door de juiste match tussen onze klant en de prospect te maken.
Eskimolaan 13, 8252 AS Dronten
Postbus 283, 8250 AG Dronten
T. 088 - 0066123
E. info@prosu.nl
Mis niets meer op het gebied van agrarische data, leadgeneratie en marktonderzoek. Meld je aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief vol marketing tips!
© Copyright Prosu Databased Marketing 2023