Om een marketingcampagne zo succesvol mogelijk te maken is het belangrijk dat de juiste doelgroep op het juiste moment benaderd wordt. De juiste doelgroep selecteren kan snel en eenvoudig met behulp van onze Online Tellingtool, met deze tool kan je aan de hand van verschillende criteria jouw ideale doelgroep uit onze Agrarische Database selecteren.
Al in het bezit van eigen databestand met klanten en prospects? Zorg dan dat de kwaliteit van de data hoog is. Zonder juiste data kan de doelgroep niet optimaal bereikt worden, bijvoorbeeld door verkeerde adresseringen, telefoonnummers of contactpersonen die niet meer in dienst zijn.
Een ACCU-database
Een database met Actuele, Complete, Correcte en Unieke data is dus van groot belang om de doelgroep te bereiken. Data kan snel verouderen, waardoor het zaak is dat een database regelmatig een update krijgt. Prosu biedt verschillende mogelijkheden om een zo up-to-date mogelijke database te verkrijgen. Het uitvoeren van bijvoorbeeld een matching zorgt ervoor dat je direct inzicht hebt in de status van jouw database.
Database analyseren door een matching
Een matching houdt in dat de database en of meerdere databestanden, na een overeengekomen bewerkersovereenkomst, van jouw bedrijf naast de Nationale Agrarische Database van Prosu wordt gelegd. Zo kom je, na een analyse, onder andere te weten hoeveel agrarische bedrijven in het bestand niet (meer) actief zijn, hoeveel verouderde gegevens je kan verrijken met onze up-to-date gegevens en hoeveel interessante bedrijven binnen de doelgroep je kan toevoegen aan het eigen bestand.
Meer weten over het uitvoeren van een matching bij Prosu?
Neem dan contact op met onze adviseur voor een vrijblijvend advies. Dit kan via Edward.Rook@prosu.nl of per telefoon via 06 82737739.