Er zijn veel nieuwe technieken en innovaties ontwikkelt die het werk verlichten of zelfs overnemen. De keuze is reuze, daarom hebben wij onderzocht welke voermethodes op dit moment het meest gebruikt... Lees verder
Onlangs publiceerde het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) de cijfers omtrent de opvolging onder de agrariërs in Nederland. Sinds 2016 registreert Prosu telefonisch ook de opvolging bij de agrariërs. Inmiddels heeft Prosu de opvolgingssituatie bij... Lees verder
Dat het versturen van een e-mailing een populaire manier is om uw doelgroep te bereiken, weten we allemaal. Al jaren zien wij bij Prosu een trend dat de e-mail steeds populairder wordt bij de Nederlandse en Vlaamse agrariërs. Zo is de e-mail afgelopen twee... Lees verder
Na het onderzoek naar het tractorbezit in augustus jl. is er nu onderzoek gedaan naar het bezit van melkrobots onder de Nederlandse melkveehouders. Op dit moment bezitten 27,5% van de Nederlandse melkveehouders n of meerdere melkrobots (bron: KOM). De... Lees verder
Flevolandse agrarische bedrijven bezitten gemiddeld 3,2 tractoren. Dat blijkt uit onderzoek van data van ruim 21.500 Nederlandse agrarirs met tractoren. De agrarische bedrijven uit Flevoland zijn daarmee koploper. De Brabantse agrarirs bezitten gemiddeld (met... Lees verder
De eerste versoepelingen van de intelligente lockdown zijn inmiddels opgestart, maar als we de overheid moeten geloven, zullen we de komende maanden moeten wennen aan het nieuwe normaal. We zullen hierop moeten anticiperen. Tegelijkertijd zijn er ook in de... Lees verder
Wanneer uw doelgroepen behoorlijk van elkaar verschillen, verdient iedere doelgroep ook een eigen benadering. Dat was ook de uitdaging voor Nufarm. Hoe kan Nufarm ervoor zorgen dat de e-mailings bij de telers van een bepaald gewas terechtkomen? Nufarm heeft... Lees verder
Hoe zorgen wij ervoor dat onze postale en digitale mailings altijd bij de juiste veehouders terechtkomen? Dit was de uitdaging voor MSD Animal Health. Zij hebben Prosu gevraagd om mee te denken over een oplossing. Een gesegmenteerde database bleek hiervoor... Lees verder
Hoe kunnen we ervoor zorgen dat onze postale mailings bij de juiste telers terechtkomen? Deze vraag heeft Corteva Agriscience gesteld. Een voorwaarde was dat het geen tijd en energie mocht vragen van Corteva en haar medewerkers. Het starten van een... Lees verder
Prosu Databased Marketing maakt gebruik van cookies
We willen je bezoek aan de website zo makkelijk en persoonlijk mogelijk maken. Hiervoor gebruiken we cookies en vergelijkbare technieken. Daarmee zorgen we ervoor dat je relevante advertenties te zien krijgt, we doelgroepen op sociale media kunnen maken en we gedrag op onze website in kaart kunnen brengen. Wil je dit liever niet? Dan plaatsen we alleen essentiële cookies. Deze cookies leggen geen gegevens vast over jou als persoon. Je kunt je toestemming altijd wijzigen of intrekken via de knop Privacy.
Bij je bezoek plaatsen we altijd essentiële cookies. Deze bevatten geen persoonlijke gegevens. Andere cookies plaatsen we alleen met jouw toestemming. We delen je gegevens nooit met derden, tenzij je hiervoor toestemming geeft. Bekijk privacystatement.
Voorkeurscookies zorgen ervoor dat onze website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van uw voorkeur of de regio waar u woont.
Marketingcookies maken het mogelijk om uw bezoek aan onze website te personaliseren en advertenties aan te bieden die aansluiten bij uw interesses. We plaatsen deze cookies alleen met uw expliciete toestemming en u kunt uw toestemming op elk moment intrekken via de cookie-instellingen op onze website. Informatie die via marketingcookies wordt verzameld, kan worden gedeeld met derden zoals adverteerders.