Prosu Databased Marketing heeft vanaf het begin van haar bestaan bijna dagelijks contact met agrariërs. Als databased marketingbureau hebben wij van deze data zelf natuurlijk ook een stevige database aangelegd. Door de data van het laatste kwartaal van 2014 te analyseren, kunnen we u inzicht geven in de invloed van tijd op het bereik van de agrariërs: Wanneer zijn zij het best te bereiken?
Uit circa 21.000 metingen van Prosu Databased Marketing blijkt dat agrariërs substantieel beter bereikbaar zijn in de avond. Het verschil tussen de morgen en de avond is maar liefst 16%. Iemand krijgt binnen Prosu Databased Marketing pas het label bereikt als wij ook daadwerkelijk de juiste persoon aan te telefoon hebben.
Opvallend is dat agrariërs in de avond niet alleen beter te bereiken zijn, maar ook vaker meewerken. Dit verschil ligt zelfs op 25%! Naast dat u s avonds meer kans heeft om iemand te treffen, is de kans dat diegene de tijd voor u neemt ook groter.
Uit deze cijfers kunnen we concluderen dat agrariërs s avonds beter bereikbaar zijn en dat ze dan vaker bereid zijn u te woord te staan. Men heeft s avonds meer tijd voor telefoongesprekken, dan s ochtends. Hoe vertalen deze resultaten zich naar uw bedrijfsvoering? Bent u bijvoorbeeld s avonds bereikbaar? En wanneer belt u naar uw klanten?
Merkt u dat u tijd te kort komt om uw klanten en prospects telefonisch te benaderen? Prosu Databased Marketing kan u hierbij helpen. Neem contact op met Arjan Herms om hierover door te praten, of een afspraak in de plannen met n van onze accountmanagers. Dit kan per e-mail via: Myrthe.pesch@prosu.nl en per telefoon via 088 00 66 123.