Het is je vast niet ontgaan, het beursseizoen is weer in volle gang! Na een periode waarbij het aantal georganiseerde beurzen beperkt was staat er weer een najaar vol beurzen gepland. Maar hoe maak je als exposant jouw beursdeelname zo succesvol mogelijk?
Een goede voorbereiding is het halve werk
Het is belangrijk dat jouw doelgroep vooraf weet dat je op de beurs aanwezig bent. Het verzenden van een direct mailing is waardevol. Met een direct mailing kan je gericht en doelbewust klanten en prospects benaderen om betrokkenheid te creëren en daarmee mensen naar jouw stand trekken.
Daarnaast heb je als standhouder de mogelijkheid om relaties uit te nodigen op de beurs. Prosu Databased Marketing is betrokken bij diverse uitnodigingsservices. De exposant krijgt de mogelijkheid tot het aanleveren van een relatielijst. Daarna zorgen wij dat deze relaties middels een persoonlijke uitnodiging (e-mail of via de post), de beurs kunnen bezoeken. Op deze uitnodiging zal de bedrijfsnaam te zien zijn, dit zorgt voor extra betrokkenheid bij de genodigde. Prosu voert hierbij een ontdubbeling uit, zodat uitgenodigde relaties één e-mail of poststuk ontvangen in plaats van meerdere uitnodigingen van verschillende standhouders.

Krachten bundelen
Door het inzetten van databased marketing te combineren met het bereik van Prosu Media Producties via de online en offline kanalen en Mixcom voor het ontwerp en vormgeving van communicatie-uitingen sta jij als exposant krachtig op de beurs.
Verzamelde leads naderhand opvolgen
Heeft de beurs veel leads opgeleverd en heb je geen tijd om deze zelf goed op te volgen? Je kan hulp inschakelen om tijd te besparen. Door middel van ons contactcenter kan de opvolging uitgevoerd worden. Dit zorgt uiteindelijk voor een volle agenda met afspraken met (potentiële) klanten.
Van jouw beursdeelname een succes maken?
Prosu Groep ondersteunt jou hier graag bij. Neem direct contact op met een van onze adviseurs door op een van de logo’s te klikken voor een vrijblijvend advies.